fredag 9 april 2010

Det är mycket nu...

Fast egentligen inte men det blir så här fram på vårkanten varje år. Det är mycket man vill göra och jag tycker dygnet har lite för få timmar. Nu lockar trädgård och plantor......jag vill piffa till inomhus med vårblommor och annat fint...allsvenskan har startat......och för en gångs skull verkar det som om Drott går vidare i handbollen.....scrappa är alltid kul men svårt när inte inspirationen infinner sig...men den kommer kanske nu när Magnolias klubbpaket ska hoppa ner i brevlådan.....kusin Karin har börjat virka Amigurumi...så det blev jag sugen på också.
Så nu väntas ett startpaket från Slöjddetaljer vilken dag som helst. När man då klickar runt på allsköns sidor här på nätet så hittar man lite skoj utlottningar, här kan man vinna ögon till just Amigurumi.....perfekt!!!!


http://crochetamigurumi.blogg.se/

Vi hörs och syns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad kul med mycket om kring sig och solen gör ju att man orkar med mycket mer.
JAg har missat denna om clubb paket sp kanske man kan träffas och få stämpla av lie
Kram

Karin sa...

Så bra att du kollar upp lite bra sidor med amigurumis. Mössen hos fröken Elsa är ju bara för söta. Måste bli färdig med min jättenalle också..... Ha en skön dag i solen! Kram Karin