torsdag 10 september 2009

Nu är man på banan igen.

I dag kände jag mig stark nog att gå till jobbet igen. Lite heshet kvar men det är inte hela världen. Så morgondagen blir en röjardag. Huset ser ut som ett slagfält. Det märks när man inte går och plockar på fem dagar. Svängde inom Fritz Blommor i dag på em, gud så mycket fint. Mitt betalkort har ju inte använts på fem dagar det heller så jag var tvungen att prova det i dag, det funkade. En snygg skål med "silver" krackeleringar, tre prinsesskronor i "silver"(till ljus eller blommor) och en lila kruka till Jonathans rum. Bilder kommer.
Så efter inredningsinköp är det ju alltid kul att röja i hemmet. Nåja lite tvätt och städning i största allmänhet får nog fixas också.
Ha det bra och trevlig helg!!! Min helg börjar ju i morgon som vanligt. JAG ÄR JU LEDIG VARJE FREDAG!

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

VAd skönt att du ör bättre
lagom att börja jobba med 1 dag och sean var ledig igen
Ha det ås gott
Kaninerna har blivit döpta nu
Rultan och Potatisen

kram