torsdag 3 september 2009

11 sorters band...

...blev det i går när jag var i Ullared. En fd jobbarkompis skulle köpa glasögon och ville ha med smakråd. Perfekt tänkte jag två (eller tre ) flugor i en smäll. Panduro outlet ligger granne med glasögon affären och sen en tur in på Gekås. Lite av varje blev det som vanligt.
I morgon är jag ledig så det blir troligtvis en tur til Våxtorps markand.
Sen ska jag nog börja tänka på bröllopskort för min lillasyster gifte sig i morse på Landvetter flygplats innan de åkte till Kreta. I smyg!!!! Ja ja nu ska jag nog klura ut något tills de kommer hem. Så lätt kommer de inte undan.
Nu är det skönhets sömn som gäller!

4 kommentarer:

Carina sa...

Många band blev det. Tycker du om rosa??

Christina / Synål / Stina sa...

det var snygga band,
Du har ju inte varit på Gkås på evigheter så det är ju kart att du ville dit.....
Vilken fulig nu gick ni ju miste om en fest.

Kram

Ulla sa...

Sååå kan hon väl inte göra!!! Då får ni ge igen tills hon kommer hem.. Var det ingen som visste det, ja du då förståss..

Viddan sa...

ÅÅÅÅHHHH!!!! Vad sugen jag blir på att åka till Ullared nu =)
Kram, Lena