lördag 19 september 2009

Hemma igen

Nu är jag hemma igen efter en hel dag med scrapping i Göteborg. En helmysig dag hade både jag och Karin och över 250 andra. Jag hann inte med så jättemycket men det gör inget. Satt vid ett bord med en massa trevligt folk. Tänk sån tur vi har varje gång. På tal om tur vann alla vid vårt bord någonting denna dagen. Om jag räknade rätt så gick 14 vinster dit vi satt.

På väg hem stannade vi till i Frillesås för att hämta skyltarna som både jag och Karin köpt av en annan scraptjej. Vi stannade till på den svartaste och mörkaste parkeringen jag sett på länge. Hade inte Karin varit med i bilen hade jag inte vågat stanna. Där stod vi som om vi gjorde värsta skumrask affärerna.
Jag ska fota och lägga ut den (och mina övriga alster från dagen) här på bloggen.

Nu blir skönhets sömn ...är faktiskt rätt trött. Det har varit en lång dag... men fantastiskt rolig.
Godnatt!

2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

VAd kul att det lyckades och man brukar ju inte få gjort jätte mycket,
Men vad skönt att få träffa en massa nya inom samma intresse.

kram

Snor och Glamour sa...

Ha ha! Ja undrar om någon såg våra skumraskaffärer! Det var väl den mystiska varelsen i skogen bakom Karin i så fall!! :) Eller bilen som kom sedan för att också göra skumma affärer!
Hoppas ni kom hem i tryggt förvar och att ni var nöjda med skyltarna! Det var himla kul att träffa er och vi får kolla upp det där med MiMa´s.
Ha en bra söndag!
Kram Ann-Louise