onsdag 1 april 2009

En onsdag i solens sken

Vilket väder, det är bara att njuta.
Nu ska jag strax köra hem till Camilla och se på hennes nya lägenhet.
Det är en stor skam att jag inte varit där ännu. Hon har bott där i över en månad.
Men jag har varit sjuk och det har varit hur mycket annat.
Men nu ska jag dit. Hennes små inflyttningspresenter kommer
att gå i rosa så därför är inflyttningskortet självklart i rosa.



Sen i kväll är det studiecirkeln. I kväll ska jag göra ett telegram som jag har beställning på. Ska även försöka göra en ägglåda som jag såg på Hänglars blogg.
I morgon kommer jag att lägga in bilden på "tavlan" Camilla ska få idag.
Självklart det andra också om det nu hinner bli färdigt.
Jag tror alltid att jag ska hinna med mycket mer än vad jag gör.
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: