tisdag 14 april 2009

Tjejträff mm

Inte mycket skrivet eller scrappat här inte. I dessa soliga dagar är jag ute
mest hela tiden och med mycket frisk luft är man en trött kvinna på kvällen
och somnar utan problem.
I fredags var det match på Örjans Vall igen, härlig em som blev en oavgjord match.
Ett steg i rätt riktning. I morgon vill vi nog alla HBK fans ha en vinst.

I onsdags hade jag tjejträff för mina barndomskompisar.
Alltid lika kul att ses.
Eftersom det var påskdags tänkte jag att de skulle få en liten påskpresent av mig.
Mina målade tändsticksaskar och ljus inpaketerat.
Tacksamma gäster som blev jätteglada för ett litet paket som egentligen inte är så mycket. Så här kommer dukningen och paketet som låg på deras
tallrik och väntade på dem.

5 kommentarer:

Viddan sa...

Vilken härlig ide'! Kram, Lena

Karin sa...

Så fint och mysigt!! Kul att ge till personer som uppskattar det handgjorda. // Vi hörs Karin

glaha sa...

Så härligt och vad jag kan förstå uppskattat...

Så härlig dukning, härliga färger.

Hoppas allt är bra med dig?

Christina / Synål / Stina sa...

VAd kul när det uppskattas och att något så "litet" kan bli så omtyckt.
Hoppas vi ses nästa vecka.
KRAM Christina

Vicki sa...

Är det fotboll ni brukar titta på?

Vicki