söndag 29 mars 2009

Härliga vår

Är det underbart så säg. Ljust länge om dagarna och framför allt varmare. Passar mig som alltid fryser. Idag har jag "vårbrukat". Klippt fruktträd så gäddhänget kommer att ha träningsvärk i morgon. Synd att det inte försvinner efter en dags arbete i trädgården. En massa löv har blivit uppräfsade så nu börjar det se riktigt fint ut. Nu får man sån lust att köpa massa blommor, men det får bli till nästa helg. Då ska jag även så lite frön tänkte jag. Tomat, gurka, physalis, basilika mm.
Det märks att man har fokus på lite annat nu när det är sol och värme, så mycket scrappat blir det inte här. Förutom ett litet grej som Camilla min barndomskompis ska få. Mer än så säger jag inte tills hon fått det.
Men nu kommer här ett litet påskkort till i alla fall...även det i enkel stil.

1 kommentar:

Carina sa...

Många fina kort du gjort på den senaste tiden. Hoppas vi ses i morgon...