lördag 7 januari 2012

2012

Ja tänk nu är det en vecka sedan vi fick ett nytt år.
Jag hoppas detta året blir lika bra som det förra.
Att leva i nuet och njuta av vardagen tycker jag är viktigt. Det tycker jag att jag lyckades med förra året.
Jag hoppas nu att det blir på samma sätt detta året.
( det är ju jag som bestämmer det i och för sig, så nog allt ska det bli så........)
Jag har varit ledig en hel del mellan Jul och Nyår och bara jobbat två dagar i årets första vecka.
Härligt!!!!!
Bara varit hemma och gjort vad som faller mig in. Vilket är en hel del.
Som jag berättat innan klinkrar jag golv i källaren......och nu är det snart färdigt....troligtvis i morgon.
Om nu inte min tråkiga förkylning sätter stopp för det......nä då, här är det bara hög feber som kan stoppa mig.
Årets första scrappträff är inbokad till den 28:e januari...kul.
Nu ska jag börja planera i god tid så kanske jag får riktigt mycket gjort. För nu är jag verkligen sugen på att pyssla.
Lite inspiration skadar ju inte........så senaste numret av Magnolia tidningen sitter ju aldrig fel.

1 kommentar:

Karin sa...

Det låter ju jättebra. Du/vi har 20 dagar på oss att packa :) Gissa vilka två som kommer att packa kvällen innan ???? Hoppas att golvet blir färdigt innan jobbet börjar igen. Kram