fredag 7 oktober 2011

TACK!!!

Idag fick jag trevlig post i den riktiga brevlådan. Ett kort från kusin Karin med en supersöt muffins clearstamp i..... TACK, vad glad jag blev. Clearstamp vilket innebär för er som inte vet det att stämpeln är klar att använda.

Annat det än mina Magnoliastämplar som kom i förra veckan när jag var sjuk. Det är I-lands problem av stora mått när man inte kan klippa ut och montera nya stämplar för man har sån värk och mår så dåligt.

Idag kom även fyra scraptidningar från svärmor på posten och en vinst från Riksgäldskontoret på 1000 kronor. Det måste vara min lycko dag i dag........

Lycklig är jag ändå, nu när jag är frisk och orkar göra vad jag vill. Mitt hallprojekt är ju som sagt i gång och idag har jag slitit ner så gott som all gammal tapet. I morgon blir det nog målning av taket...tror jag...eller....lite scrapping......eller lite trädgårdsarbete.....eller lite av allting....innan det är dags för 45 års fest. (inte min....för jag fyller ju jämnt.....44.....) Trevlig helg!!!!!

Inga kommentarer: