fredag 17 juni 2011

Ledighet

Ja nu har jag min tredagars helg framför mig. Härligt!!!!!
Känner mig oerhört lyckligt lottad att haft turen att få ett
bra schema, så att jag har ledigt varje fredag.

Så nu blir det en helg i lugnt tempo.
Det kan man behöva efter allt trevligt som bara rullat på den sista tiden.
Det har varit grillkväll, personalmöten och student. Nästa vecka rasslar det ju till igen med trevligheter.
Christopher fyller år, midsommar och en 40+ fest.

Så idag ( + lördag o söndag) jag ska göra sånt som jag bara älskar att göra.
Vara hemma och vara med med min familj(förutom Christopher
som ska till Dreamhack i Jönköping) och göra lite av varje.
Fixa lite i trädgården mellan skurarna.
Jag tror faktiskt att fönstrena ska få sig en putsning.
Svensk Scrapbooking har Cybercrop, så det tänkte jag också pyssla med.

Just nu sitter jag på vår underbart härligainglasade altan och sorterar bilder från vår USA resa.

Jag hoppas sista beställningen kommer idag.
Jag scrappar inte alla bilderna, men jag vill ändå ha dem i papperskopior och sätta in dem i traditionella album.

Trevlig helg till er alla !!!!!!

Inga kommentarer: