måndag 6 juni 2011

Blixt och dunder

Ja nu blir det nog strax till att stänga ner allt vad elprylar heter. Det blixtrar för fullt runtomkring. Men efter dessa otroligt härliga dagar skadar det inte med lite regn....på natten. Dagarna kan fortfarande få vara lika härliga.


Hela denna långhelgen har jag fixat i trädgården men framför allt solat och badat. Underbart att bara få lulla omkring i sitt eget lilla tempo. Mellan varven har jag laddat upp bilderna här på bloggen från vår USA resa. Det tar sin lilla tid. Men nu är det klart. Dock inte alla de ca 1000 bilderna. Sen ska jag beställa lite papperskopior också, för att så småningom kunna scrappa lite också. Fast lite scrappande har det blivit. Jag har gjort en del studentkort...de ska jag försöka få ut här i morgon.

Ha härlig vecka!!!!

Inga kommentarer: