måndag 30 maj 2011

Struligt värre....

Ja här har det varit struligt värre. Jag har inte kunnat logga in på blogg. Har uppdaterat och återställt i mängder. Inget har funkat. Men idag vad händer jo plopp så funkar allt igen...hur gick detta till...inte vet jag men skönt att det funkar.
Igår var det mors dag så då var jag hos mamma och åt godaste maten...som vanligt. Ett kort och lite småpaket fick hon av mig. Kortet till henne gjorde jag i lördags när jag och Kusin Karin var i Åsa hos våra goa scrappvänner. Denna gången var det hos Marja. En supermysig lägenhet som är inredd med mycket häftiga 50 talsprylar. Jag tycker det är så roligt att var hemma hos andra och se hur de har det. Man får så mycket nya idéer.

Nu sitter jag här efter att ha njutit av en underbar dag. Vädret har ju varit helt underbart. Vi sitter mycket i vårt inglasade uterum....en härlig oas. Men idag fick det bli mat i det gröna i trädgården. Tänk att kunna sitta ute och äta klockan sju på kvällen( och inte frysa). Sådana här dagar/kvällar vill jag ha resten av sommaren.

Nu avslutar jag dagen med att beställa bilder från FujiDirekt och självklart kommer de även här på bloggen. För nu har sambon redigerat färdigt. Jag lägger ut dem stad för stad...vi får väl se om ni orkar se på alla....nä nä jag lägger nog inte ut alla...det är nämligen närmare 1000 bilder.

1 kommentar:

Karin sa...

Skönt att det funkar igen, hur det än gick till :) Ser fram emot USA -fotona. Kram