fredag 13 maj 2011

Kanske kanske

I går hade jag tjejträff här hemma hos mig. Alltid lika trevligt att ses. Plus att när man ska ha gäster städar man alltid, vilket var väldigt välbehövligt i detta huset. Här såg ut som jag vet inte vad med all packning som inte blivit inplockad. Men i går blev det mycket bättre och hela huset städat, vilket innebar att i dag när jag var ledig har jag röjt lite mer i trädgården och bland tvätten. Så nu börjar det bli ordning på torpet..............En perfekt paus fick jag när det kom två tidningar från snälla svärmor i brevlådan.


Så nu finns förutsättningarna för att jag ska komma i gång att skapa. Jag behöver ha ordning (nästan i varje fall) för att kunna sitta helhjärtat och pyssla. Nya scrapsaker och nya tidningar är perfekt inspiration . Så nu återstår det att se om jag kommer i gång i morgon. Så jag bänkar mig nog i mitt lilla hobbyrum i källaren och lyssnar på melodifestivalen i morgon kväll och skapar samtidigt. Fast jag kommer nog att tjuvstarta i morgon bitti.

Trevlig helg!!!!!





Inga kommentarer: