tisdag 23 november 2010

Vi komma vi komma...

Ja det här är det närmsta jag kommit pepparkaks tillverkning i år(än så länge).
Men lussebullarna är bakade och snart uppätna också.
Som brukligt lär det bli några bak till.
I lördags putsade jag alla fönster i hela huset och idag kom julgardinerna upp.
Hittade röda panellängder i Ullared i söndags. Billigt värre men framför allt snygga!!!
Så resten av vecka lär blir ett enda stort pyntande..det är så otroligt roligt och mysigt med julen tycker jag. Men lite shopping i Göteborg, Tupperwareparty, fira pappa som fyller, få iväg barnen till DH ska också klämmas in. Men det som är roligt är ju ingen belastning precis.
Så utöver julkorten som kommer att dyka upp här blir det nog mycket julpynt också.
Tills dess...ha det!!!

3 kommentarer:

ItaPita sa...

Du riktigt sprudlar nu förtiden ju =) Har försökt mig på det där med ljusen.... hittar dock inte min embossingfön =( och har inga bra stämplar.. men men kul var det =)
Vilken fin vintrig utseende du fått? var hittade du den??
Kram

ItaPita sa...

Jätte fint e allt oxå!!

Marja Seidemo sa...

Vi komma oxå..fastän inte förrän i januari..Så mysigt du verkar ha fått det.Jag är fortfarande bara i startgroparna, kram