torsdag 11 november 2010

Nya stämplar = Nya ljus!!!

Ja köper man nya stämplar måste man ju bara prova dem på ljus.
Det här var de sista ljusen jag hade hemma så det blir till att investera nya.
Men jag vet inte om det blir denna helgen. Nu är jag ju som brukligt ledig till måndag.
Det blir nog en röjhelg hemma i källaren och garderoberna. Ska nog ta och göra lite kransar med
mossan jag plockat också. Söndagen blir självklart Fars Dags firande!
Så hur mycket som blir gjort beror på tiden......men dygnet har väl tyvärr fortfarande bara 24 timmar. Jag tycker att dygnen kunde vara längre när man ledig.


Nu har jag även testat att stämpla på röda ljus.
Inte superbra resultat men jag fortsätter att prova. Jag värmde det nog lite för länge.
Jag tror att jag ska köpa andra röda ljus och prova. Detta köpte jag på ÖB.
Trevlig helg!!!


Inga kommentarer: