onsdag 3 mars 2010

Vad är det som går och går?

Jo det är faktiskt jag!!!!
Vi har stegtävling på jobbet jag går och gåroch går...vältränad? Icke... har vrålont i mina ben. Men är man tävlingsmänniska så biter man ihop. Nu ska jag ut och skotta vårt soldäck..snöskottning är också motion. Vem vet jag kanske får samma smeknamn som min pappa.............Stickan......ha ha tror inte det är nån risk, då intaget fortfarande ligger på plus mot förbrukningen. Mot solen.....
Men här kommer först ett kort som jag gjorde till Ann-Louises tävling.

4 kommentarer:

Karin sa...

Hej hej! Snön är tung nu så då räknar man dubbelt va??? : )
Så snyggt kortet var med skärpa! Kram Karin

Viddan sa...

Fint kort med härliga färger! Lycka till med stegen!

Snor och Glamour sa...

Nu har jag bytt kortet i mitt inlägg så det går att se! :) Vet inte varför jag inte kunde lägga in det med skärpa. Öppna det kunde jag men hur jag än gjorde blev det suddigt! Knepigt!
Ha det så bra på soldäcket!!
Kram A-L

ItaPita sa...

Ja skottning är den bästa träningen iaf för en annan som inte tränar ngt annat haha. Lycka till med stegen
Kram