fredag 8 januari 2010

Bortbjuden

Ja så var fredagen till ända (nästan). Jag har hunnit med att handla mat, tvätta, tagit bort två advents ljusstakar...inte illa. Varit hemma hos Kusin Karin igen. Två gånger på en vecka så det kan bli. De senaste gångerna har jag blivit bjuden på mat så idag tog jag med mig lite eftermiddags fika. Lite payback time.....
Det var nästan vi käkade upp två drömrulltårtor....en av mina favoriter.

Väl hemma igen nu ska vi bege oss iväg igen. Vi är hem bjudna till Petra och Joakim...kul att träffa sina kompisar som man inte träffat på ett tag, fast vi säger att nu måste det bli av snart...men den där tiden rullar snabbare än man tror i ibland. Men nu blir det av...KUL!!!!

1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad mycket du har hunnit med
Och vad gott med lite fika.
Att träffa vännerna kan var nog så svårt men hooppas ni får en trevlig kväll

Kramen på dig