lördag 27 juni 2009

Svensk Scrapbooking's CC

Vädret är ju helt underbart så sitta inne vill inte jag göra, men jag kunde inte låta bli att göra en LO i går kväll till Svensk Scrapbookings CC. Skulle fota och lägga in här på bloggen. Men Christopher hade lånat kameran och batteriet var visst slut. Så nu laddas det. Återkommer senare idag eller i morgon.

Bingon var en annan sak som jag inte kunde låta bli att vara med i och det har varit lyckosamt....väldigt lyckosamt. Har lyckats vinna på 2, 3 och 4 raders bingon.
Nu är det inte många ord kvar så i morgon får vi se.
Ha det skönt i solen och värmen..för det ska jag.

Soliga hälsningar från mig.

4 kommentarer:

Karin sa...

Det är ju inte klokt????? GRATTIS!!! Jag har inte fått gjort ngt än, ramlade i lilla blå poolen istället....

Ulla sa...

VAAAAA??? Vissa har minsann tur...Fast jag har ju inte gjort någon plan heller..

Ulla sa...

Glömde ju skriva GRATTIS !!!!!Det är värmen...

annmari sa...

Grattis till vinsterna. Själv har jag inte fått något gjort tyvärr.

Och du ser nu kan också jag kommentera :-)