måndag 22 juni 2009

Det var länge sedan

Ja det känns som om det var en evighet sedan jag gjorde en LO.
Det var nog på Brunsons träff i Haverdal. Men igår gjorde jag i allafall en.
Den är till Brunsons tävling. Annars har jag snöat in på kort känns det som.
Men jag har tänkt att göra nån mer LO till Svensk Scrapbookings CC denna veckan.

Efter att ha jobbat en hel dag och sedan varit på U 21 match på Örjans Vall, England - Tyskland. Är det nu dags att krypa till kojs. Men först min LO såklart.

(Inte världens bästa bildkvalité.)

4 kommentarer:

Carina sa...

Så skoj att se en LO från dig! Snyggt.

Ulla sa...

Snygg LO... Hoppas du sovit gott inatt.

Karin sa...

Fräckt med de snedskurna papperna tycker jag. Snygg!!!

Snor och Glamour sa...

Superfin LO!
Vi får "slåss" tillsammans. Jag har också skickat in till Brunsons! *ler*
Vi kanske kan få dela första priset!! Ha ha!
Kram hela dagen!