fredag 15 maj 2009

Nu kommer de.....

Nu var det att tag sen sist, förstår inte vart tiden tar vägen.
Jo det vet jag för det har varit en hel del nu. Det är som det brukar i maj månad.
Allt verkar hända på samma gång. I morgon bär det av till Göteborg, sambon ska springa Göteborgsvarvet. Inte jag! Jag ska ge mitt bidrag till att få Sverige ur krisen nämligen att........shoppa och sitta på nån uteservering.
Hoppas det fina vädret håller i till i morgon också.

Här kommer äntligen mina mors dags kort.
Jag ska fira mamma idag så jag hoppas inte att hon hinner gå in på min blogg och tjuvkika. Trevlig helg önskar jag er alla!





3 kommentarer:

glaha sa...

Så fina kort, och över de korten blir mor så glad så.=) Ha en bra helg i Göteborg.

Karin sa...

De är så söta!!! Är mer än säker på att Bibbi kommer att bli jätteglad. Ha en skön dag imorgon i Gtb!!

Christina / Synål / Stina sa...

Vad fina dom blev allihop.
Hoppas du hittar mycket roligt i Göteborg och inte bränner alla pengar utan sparar lilte till er Resa.

Kram Christina