fredag 14 november 2008

Mina alster från onsdagen

Kvällen försvann snabbt i går. Men nu kommer mina två alster från i onsdags.
Nu ska jag städa lite, sedan ska jag hämta Emil och åka på julmarknad i regnet.
Inte mycket till julkänsla inte med regn. Men den halländska vintern brukar ju se ut så här...så det är bara att gilla läget.

Som jag brukar säga regn ute och jul inne....jag längtar till det blir dags att få börja julpynta.

Morgondagen ska ägnas åt Scrapperiets Cybercrop.

Plask på er alla!

2 kommentarer:

Ulla sa...

Jaa verkligen tråkigt väder idag. Blir det så imorgon också så behöver man ju inte känna dåligt samvete om man håller på med cropen hela dan. Lycka till med den.

Karin sa...

De blev fina! Bra färger att ha färdigt till ngt projekt man kommer på. Vet ju vilket jobb som ligger bakom....klippa, skära, klippa, skära lite till osv... ; )