söndag 16 november 2008

Härliga söndagar!

Är inte söndagar bara helt underbara?...
För mig är det en av de bästa dagarna i veckan.

Man vaknar och gör sen det ena och det andra.
Allt precis när man känner för det.
Drar omkring i mysbyxor och håret i en tofs.


I dag har jag börjat scrappa lite på morgonkvisten.
Strukit lite tvätt, bakat glutenfritt bröd till
mig och Christopher.

Sen blev det varm choklad och äggmacka framför herrarnas slalom.
Gick sen trappan ner till mitt hobbyrum och fortsatte med
scrapping till reprisen av Karlavagnen på P4.

Nu är det snart dags för andra åket i slalomen.
Då tar jag med mig lite klistringsarbete till
julkortet jag håller på med.

Kortet jag gjorde på fm är till tävlingen på
Scrapperiet och så här blev det:


1 kommentar:

Ulla sa...

Himmel och pannkaka vad här jobbas på... Jag har inte ens börjat på CC än...Blir nog inget!!