lördag 19 november 2011

Jag klarar mig

Jag klarar mig faktiskt utan att var nåbar upptäckte jag. När vi åkte till Karlstad i torsdags glömde jag min mobil hemma (men laddaren var med). Trots att jag väntade samtal gick det ju bra. Tandläkaren kan jag ju ringa igen på måndag.

Men visst känns det lite ovant att inte kunna lyfta luren och bara ringa.

Sambon var på möte i Karlstad och jag shoppade på stan............ men det var bara att göra som på den gamla goda tiden. Bestämma en tid och en plats.

Men man får sig faktiskt en liten tankeställare.......är det bara postivt att alltid vara nåbar....inte vet jag.

Ha en härlig lördag!!!!

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Ja...hur gjorde folk innan mobilens tidevarv....??
Jag vet....jag har en men det är mest för att om det händer så man behöver hjälp..klarar verkligen att vara utan!!
Ha en fin helg
// Inga