tisdag 8 mars 2011

Wow!!!!


Så kul att få känna sig lite speciell ! Det är Mitt i livet som givit mig denna award och det tackar jag verkligen för. Det är det som gör det extra kul med bloggar tycker jag. Man träffar på så mycket folk och deras fina bloggar och får läsa och se allt möjligt roligt.Tack Helena!
Så nu har det enligt reglerna blivit min tur att skicka vidare utmärkelsen till fem fina bloggar som jag tycker förtjänar lite extra uppmärksamhet. Här kommer 5 av mina favoriter:


Tussans Hörna
Hos Tussan hittar jag alltid underbart fina alster med Hänglar stämplar. De är underbart fina.

Jag önskar att Hänglar började med sina klubb kit igen.

En tjej som gör otroligt fina kort. Hit klickar jag mig när jag vill ha inspiration.

Sarah´s Magnolia blogg
Här hittar jag alltid alster med Magnolias underbara stämplar.

Vill du se härliga demo videos med The Stamps Of Life´s kika in här. Stephanie är helt underbar att lyssna och se på tycker jag.

Här hittar jag alltid alster med Magnolias underbara stämplar.


Reglerna för Liebster Award är enkla:Denna bloggaward lämnas över till 5 av dina favoritbloggar. Awarden går vidare till de fem du valt ut, genom att du lämnar en kommentar på deras blogg. Berätta för dem att deras blogg är en av dina favoriter och att de har utvalts till Liebster Award. Den som får awarden länkar till den person som gav den till dig.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Åå tusen takk Therese!!♥ Gratulerer med award selv, og så koselig du vil gi en til meg.
Og takk for fine ord!
Stor klem, Camilla

Annica H sa...

Men vilka fina ord!♥ Tack så mycket! :)
Kram Annica H