söndag 6 februari 2011

Ny butik

I fredags när jag var och shoppade i Göteborg passade jag på att leta upp denna härliga butik. Tack Ann-Louise för tipset!!!
Balders Hage
De här noterna köpte jag som jag ska dekorera mina ljus med. Samt ett underbart te som doftar sommar, i en rosa tepåse med vita prickar......passar mig...YES!!!!


En sväng till Arkivet kan man ju inte missa när man är i Göteborg. Så där blev det en ny tidning och två nya textstämplar.
Nu ska jag äta frukost sen kommer Milla, då ska vi göra lite alla hjärtans godispåsar!!!
Fortsatt härlig söndag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2 kommentarer:

ItaPita sa...

Ja den där baldershage måste jag oxå söka upp.... verkar ju vara en butik heeelt i min smak.
Kram

Tidlöst sa...

Hej hopp.
Den butiken är även grossister och jag har tagit hem fin-fina saker från dem i vår !!!!

Kramis Katta