torsdag 27 januari 2011

Så konstig man är

Eller jag kanske ska ändra meningen till så konstig jag är.
På lördag blir det scrapträff här hemma hos mig.
Jag har en hel del jag tänkte göra innan dess. Perfekt att sluta kl 13.00 i dag och vara ledig i morrn. Vad gör jag då.........jo det blev ett impulsbesök på Gekås......jag är inte svårövertalad inte.
I dag hittade jag mycket roligt och fint. Resväske tags, kläder, ljuslyktor ( jo du läste rätt...ljuslyktor...för er som känner mig vet ju hur mycket jag bara älskar det..så nu utökade jag samlingen med 3 till....superfina tycker jag!) , lakan, färg och lite bling till scrapbookingen.
Nog om detta...först ut blir tagsen sen blir det till att sätta lite fart. För jag har ju inte hur mycket tid som helst. I morgon kväll ska jag fira min lillebror som fylller 25 år. Så innan dess tänkte jag blir klar.










Inga kommentarer: