onsdag 21 juli 2010

Fisketur

Nu har jag börjat min semester...äntligen 5 veckors ledigt. Jag tjuvstartade lite i fredags då det är min lediga dag. Men ska man räkna "riktig" semester började den i måndags.
Men i alla fall Tonys pappa med sambo har hälsat på oss. Himla kul!!! Vi började med en fisketur med Rååbåtarna, även min storfiskande pappa hängde på.
Vädret var kanon och nu hoppades vi på rejäl fiskelycka då de inte fått nånting på 14 dagar tydligen. Tur hade vi för vi slängde upp torsk efter torsk. Christopher hade flytet att dra upp den största på båten och vann 250 kr. Nöjd kille!
Nu har jag beställt bilder både från Fujidirekt och Crimson.Det ska bli spännande och se dem från Crimson för därifrån har jag inte beställt innan.
Sen ska det förhoppningsvis bli något skapat.
Ha det gott!
Pappa o Tony
Lennart

Christopher, jag o Åsa

Jonathan o Tony

Christopher





1 kommentar:

Christina / Synål / Stina sa...

Kan förstå om han var nöjd eller ni alla med denna fångst lite roligare när man får napp.
Ha en underbar semeste jag går på lediga dagar på fredag morgon och börjar föräldara ledigt/ semester måndag 5 veckor fram
Kram