måndag 21 juni 2010

Födelsedags barnet borta

Idag fyller yngste sonen 16 år. Men ingen son hemma. Han har en jättekul födelsedag på Dreamhack i Jönköping. Där han varit sen i lördags och kommer hem i morgon. Ca 12 000 dataspelsintresserade på en och samma plats.
Han har lika skoj som jag hade i lördags när jag och kusin Karin var på shoppingtur. Först till en supermysig ny scrapbutik i Skällinge Scrap & Korthuset utanför Varberg och Magnolia i Borås. Självklart blev det en runda till Serholts outlet, Gekås och Panduro outlet också.
Här kommer ett smakprov på det jag köpte.






2 kommentarer:

Snor och Glamour sa...

Wow så mycket fint du köpte! Jag blir avis!!!! Härlig present du gav din kära kusin!

NU vill jag att vi skall träffas snart!!

Ha det gott!
Kram Ann-Louise

Snor och Glamour sa...

Nu har jag planerat en scrapträff igen! Den 4 september är du välkommen hem till mig och mitt vardagsrum!!
Gubben är i Malmö och scrapparna dansar på bordet.... :)

Önskar dig en trevlig midsommar!
Kram Ann-Louise