söndag 14 februari 2010

Så kan det gå

Jag och mina barndomskompisar åkte till Ullared i fredags för shopping och övernattning i stuga. Himla mysigt var det. Stugorna jättefina och sällskapet kul. Vi har handlat, ätit och spelat spel och bara haft det hur mysigt som helst. Hemresan i går blev en organistation som heter duga. Hela bilen var fullproppad, när man till och med som chaufför får ha kassar runt benen är det trångt. (tur att det var en kombi bil) Men allt går!!!!

En av de saker jag köpte var en ny scanner, för den andra vill som sagt inte bli ihop med min nya dator. Detta inköp betydde att jag behövde ändra om lite i mitt hobbyrum. Ändra om lite brukar innebära en total ommöblering för mig. Så det är det jag håller på med just nu. Det ser ut som ett bombnedslag i hela källaren. Men jag bara myser...för möblera om och organisera om är bland det roligaste jag vet. När allt är färdigt ska jag lägga ut lite av de skaer jag fyndat i helgen!

Ha en mysig Alla Hjärtans Dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du deltar i min utlottning, lycka till!