söndag 22 november 2009

Uppackning pågår

Just nu håller jag på att packa upp mina scrapsaker som jag hade med på Mimas träff i går.
En supertrevlig dag. Trots att fru Fortuna ej varmed mig i går. Vi satt med med våra trevliga "Göteborgs scrapparvänner". De är hur mysiga och trevliga som helst. Som sagt en kanondag var det i går, mina alster kommer senare under dagen.

Nu ska jag se om sambon vill äta frukost med mig håller på att dö av hunger(som vanligt)...trots att jag ätit lite i ottan redan.....men det var ju länge sedan. Ha en mysig söndag i regnrusket........härligt att bara vara..............inomhus tycker jag.

3 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Vad kul att vara på träff med många goa vänner
ser fram i mot att få se dn a saker som gjordes i går.
Kram

Anonym sa...

Visst var det kul ;-)
Många goa skratt hade vi nere i vår hörna.
Mvh
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Snor och Glamour sa...

Hej vännen!
Tack för en härligt rolig dag i går! Det är alltid lika trevligt i ert sällskap och jag ser fram emot vår egna lilla "paketöverraskningsträff" i januari!!
Hoppas du får en härlig söndag trots regnet. Själv skall jag sortera alla mina stämplar i pärmar. Tänkte få det lika fint som du har... ;)
Massa kramar Ann-Louise