torsdag 29 oktober 2009

Kortdags

Nu är det redan helg för mig...har tagit kompledigt i dag och är ju ledig i morgon. Inte fel...
I går kväll var jag på tjej träff hos Camilla..... god mat, trevligt sällskap och paketleken kan det bli bättre? Tror inte det.
I kväll ska jag på bio med Kajsa och Mona och i morgon ska vi ut och äta med jobbet. Himla kul .........men det är ju lite otroligt att allt ska hända i samma vecka.
Men sen ska helgen bli aktivitetsfri för min del.
Ha en trevlig helg säger jag så här en torsdag förmiddag!!
Här kommer lite kort som jag gjort på beställning.







4 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

Fina kort du har gjort
Kul när det händer saker men konstigt att det ska vara samma gång nästan
Men¨man får njuta av det länge sedan.
Ha det så gott
Kram

Karin sa...

Söta kort! Hoppas att du lägger ut det söta albumet du håller på med. Skulle vara skoj att se det färdigt. Ha en trevlig helg! kram KaRIN

Viddan sa...

Vilka fina kort, gillar brunt =)
Ha en trevlig helg! Kram,Lena

Ulla sa...

Fina kort. Jaa det är väl alltid sådär Allt eller Inget... Vi åker till Linköping i helgen. Så ha en trevlig helg.