lördag 14 februari 2009

Shopping igen....

Jaha dan efter vi varit och shoppat i Skåne blev det lite mer shopping.
Var på Mimas scrapbooking i går. Kunde inte låta bli att köpa det som de hade erbjudande på.

Nu på förmiddagen har jag kollat skidåkning. Äntligen medalj till Sverige. Helena Jonsson i skidskyttet tog guld!!!!!
I herrarnas slalom ligger Brolenius tvåa.
Jag håller på att scrappa en låda till mina Twinklings så jag ska snabbt plocka ihop lite som jag kan pyssla med framför tv:n.
För nu är det skidskytte för herrarna.

Senare idag ska jag ägna mig åt att sortera mina inköp. Sen får jag se vad jag blir sugen på att scrappa.
Klädhögen på strykbrädan ska minska lite också TROR jag.

Ha en skön söndag eftermiddag!!

Här kommer mina inköp från igår:




2 kommentarer:

Christina / Synål / Stina sa...

JA då har du fyllt på din scrapp höran denna månad med. Vad spännande med massa nya saker.
Hoppas det minska i tvätten och att det är spännande vinter tv.

Kram

Carina sa...

Du har något att hämta på min sida.

Vad många fina saker du köpte, det såg inte jag :-) och vilket fint alfabete.